duminică, 11 aprilie 2010

Sa ne dea Domnu' sanatate!



De ce tot timpul cand vad indoctrinatii cum se aduna in masa si pupa lemnu pe la televizor , din 5 batuti cu crucea-n cap 6 spun la sfarsit vreo formula magica in care cer , printr-un mod sau altul , sa le dea al de sus “sanatate”.

Niciodata n-am inteles de ce se tem crestinii de moarte. Adica , ce invierea masii poti sa ceri mai mult decat sa ajungi in rai ? Din moment ce crezi cu atata inversunare ca dupa ce dai ortu’ popii ajungi intr-un “loc mai bun” , de ce primul lucru care le iese pe gura biblio-credulilor este nevoia acuta de a tanji dupa sanatate?

Prima data , dupa s-a implementat in capsorul australopitecilor ideea ca exista o lume mai miez dupa ce ti se impute corpu’ , se aruncau aia in hau cu miile ca deh… vroiau o viata mai buna. Si atunci unu mai destept asa , cu mai putine trasaturi maimutesti a zis “frate , eu cred ca daca te sinucizi n-ajungi in cer , ci sub pamant “.Ba , pe jumatate a avut dreptate. E si de atunci , pula permis in rai daca te joci cu coduri.

Dar totusi , daca nu ai avea grija de sanatatea ta , tot sinucidere s-ar numi? Bineinteles ca dementii inraiti in ale scripturilor vor zice ca da. Ei , eu asa , un mesia al noii generatii , spun ca nu. Eu zic sa nu-si mai faca griji crestinii de propria sanatate si sa se bucure cand le spune doctoru ca au cancer (a nu se intelege gresit : n-am nimic cu crestinii , doar ca mi se par prosti). Ca doar o sa ajunga in rai , ca asa a vrut dumnezeu , de au facut cancer.

Ca tot ce-i bun “a vrut dumnezeu”. Tot ce-i rau a vrut tot dumnezeu sau “vezi doamne” , i-a pus la incercare pe saracii oameni. Ca genocidele , catastrofele naturale si alte mijloace de imputinare a populatiei sunt tot cu voia lui dumnezeu , doar ca inca se cauta motivele exacte. Desi e pacat sa cercetezi daca e sa arunci o privire in cartea neagra.

Deci tragand linie , in lume se intampla tot ce vrea al de sus , fara sa intrebe pe cineva. Dar e ok , ca prostii se roaga pentru santate , ca nu le place ideea de rai. Am mai auzit dume de genu : pai aici esti cu familia sau ca de ce sa nu traiesti cat mai mult si pe pamant. Pai din cate stiu eu , acolo sus nu mai ai nici o grija , stai de-a dreapta tatalui ; ce mai? Esti VIPP in pula mea (very important person in paradise).

Dar , daca stau mai bine sa ma gandesc , au pe undeva dreptate si crestinii astia. Din cate am auzit , in rai nu mai dai de bautura , party-uri , femei , sex nebun si alte cele. Ca in rai bei numa sangele lu iisus (ma intreb Dracula ce ar fi facut daca ajungea in rai) , dansezi in hora cantand despre tatal si nu faci sex decat cu nevasta (desi nu sunt sigur , dar cred ca sexul in rai e numai pt procreare).

Deci pana la urma , dupa aceasta analiza elaborata , am cazut totusi de acord , eu si vocile , ca e totusi mai bine pe pamant , in mizerie , decadenta , putoare si saracie (materiala /morala /sociala) , rugandu-ne pentru sanatate pe la tablouri, decat in rai fara pula-n pantaloni si bere-n frigider.


Un comentariu: