vineri, 5 martie 2010

Gaia e o curva

Pula mea (asa se incepe o fraza plina de frustrari , dar niciodata n-am inteles de ce ; probabil ca majoritatea sunt frustrati de ce au in pantaloni) , aseara cand m-am culcat puteai sta in tricou la o tigara afara si azi dimineata mi-am luat manusile ca sa ies din casa.

Astfel am ajuns la concluzia ca Gaia e o curva. Una penala de tot. Dar sa o luam de la inceput.

In vremurile primordiale , cand oamenii isi faceau hamburgerii cu sulitele , Gaia era o prostituata virgina fara experienta. Fara experienta pt ca era fata noua de la colt si nimeni nu stia cum sa o abordeze. Daca sa o ia pe ocolite sau sa-si dea jos pantalonii direct , gata de penetrare.

Cu timpu , cand omu a ajuns sa lucreze ca sclavu la banda , odata cu revolutia industriala , Gaia a inceput sa-si faca un renume pt sine. Oamenii de rand , cu masinariile in spate , au inceput sa prinda mai mult tupeu si sa o faca , pe rand, mai timizi , posta pe Gaia.

In ultima vreme , odata cu introducerea noilor metode de protectie , carnagiul a inceput sa devina tot mai sadic. Ejaculari de freon pe fata ei , penetrari anale cu reziduri toxice si deep-through-uri (daca nu stiti ce e asta sunteti degeaba) cu noxe de tot felul.

Si iata cum Gaia , de la o frigida domnisoara , blanda si iubitoare cu toata lumea , a ajuns la o curva cu menstruatii constante. Stiti genu’ ala de curva penala cu carucioru’ langa? Focar din ala de infectii , ca de multe ori te miri de ce dracu nu folosesc teroristii asa ceva pt deturnari sau amenintari nucleare? Prostituta de-aia care se vinde pe gratis numa ca sa ti-o traga la modu’ figurat , satula de cum e tratata. Si ajungand cea mai curva dintre curve , s-a gandit sa ne futa , la randul ei , in cel mai interesant mod cu putinta.

Ba imparte cutremure pe unde apuca , ba tsunami-uri , ba furtuni , ba schimbari de temperatura de stai ca prostu si te uiti la calendar sa vezi daca nu cumva ai sarit peste vreo luna. Azi e soare , maine are ciclu proasta si iti fute o zapada. Asa , ca sa simti si tu cum e sa-ti iei o muie.

Asa ca , incercati sa nu dati vina pe Gaia , pe aceasta matroana penala care ne-o trage zilnic , ci blestemati-i pe cei care au futut-o in cel mai agresiv mod cu putinta de cateva secole incoace. Si noi o futem zilnic putin , asa , cat sa simtim ca am frecat-o si noi cu ceva. Dar nu noi am adus-o in pragu disperarii.

Tot ce putem spera e ca , cineva mai destept , o sa-i poata reconstrui vaginul , sa scapam si noi de poluare si poate , Gaia va fi din nou , scumpa si roditoarea virgina care era odata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu